Plaska pa!

Vi tog oss antligen till badhuset forra helgen och det var en HIT
Mia och Tova var som tva sma delfiner i vattnet. Och Mia vill lara sig simma!

Sa denna helgen var vi pa badhuset igen - 2 ganger!

Men innan det kopte vi ju saklart googles (simglasogon) man MASTE ju ha det

For ett par veckor sedan funderade jag pa att joina ett gym i Mill Hill.
Ett dyrt gym, med liten simhall, lyxigt cafe, sportigt gym
MEN det var dyrt £100 per manad for mig och barnen 

SA FICK JAG REDA PA EN SAK.......

NU i helgen sa gick jag med i kommunens gym (man far aven anvanda alla kommunens gym)
man far simma - i en stor simhall som har vagmaskin!, gymma, ga pa sana dar klasser aerobics och sant
Gymmet nara mig i Mill Hill har aven ett dagis dar man lamnar in barnen GRATIS!
och allt detta far en ensamstaende mamma for endast £22 i manaden

Ibland ar det faktiskt inte sa tokigt att bo i London och ha lite mindre pengar an andra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh så nu kommer ni hänga i simhallen alltid? ;)

Postat av: Sara

Jaaa det verkar inte battre... iaf tills parken "oppnar" igen! ;)

2009-02-23 @ 18:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback