Back to Normal

Jaha sa var allt som vanligt igen da.. forutom att jag fick ett sms fran Mias skola klockan 20.20 igarkvall som sa: The school will be closed on Tuesday and Wednesday because the boiler pump is broken. Ok sa det var bara att bona och be Sandra om hon kunde ta hand om barnen hela dagen idag.. underbara Sandra raddade sjalvklart mitt liv! Tack :)

Sjalv har jag varit pa jobbet i tva dagar och allt ar som vanligt dar.. det ar ju bra..

Idag fick vi lana Mamma Mia the movie av Sandra sa den har nog att runt runt hela dagen! Och nu kan vi (meaning Mia and Tova) alla latar!

Igar var jag och bowlade med en kompis och det vr alldeles underbart roligt.. fick mig att tanka pa nar jag och Andy var och bowlade titt som tatt for en sisadar 5 ar sen? Jag var forfarande outstanding! Oslagbar! Haha

Nu tanker vi extra mycket pa familjen hemma i Sverige.. ni vet att vi onskar att vi kunde vara dar just nu.. Manga Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback