Dagens

Dagens låt:
Det basta vaccinet - Lisa Ekdahl

Du tror du kom undan, du tror du är frikänd
Men dra inga slutsatser så fort
Den kosmiska bokföringen registrerar
allt det du gjort och inte gjort
Hammaren ska falla någon gång
Väntan kan bli kort eller obeskrivligt lång
Men allt det du gjort
Har ställts upp i en tydlig ekvation
Och utdelningen ges i relation till
Allt det du gjort

Dagens roliga:
Att min chef ska ge sin staderska £3000 bara sadar for att hon fragade. Tydligen kan hon inte stada sa lange hon ar skylding banken pengar.. ja man maste ju bara skratta at det! :)

Dagens jobbiga:
Ont i magen

Dagens mat:
Soppa fran EAT

Dagens snooze:ningar:
Klockan hann inte ens ringa innan barnen (sa snallt) vackte mig

Dagens outfit:
Svart sot kjol med vita blommor, svart polotroja och snygga skor fran KG

Dagens tråkiga:
Saknaden av en jag tycker om

Dagens jag-känner-igen-känslan:
Malins inlagg pa bloggen

Dagens köp:
Svarta stay ups

Dagens TV-program:
Eviction nite CBB

Dagens stressnivå:
Ingen stress sa langt ogat nar

Dagens nyhet:
Har inte last nyheterna idag men gardagens nodlanding var ju bara for suveran- det finns en Gud iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback