En djavul bor i mitt hus

Det som var bra med idag var:

Jag och barnen hade en harlig eftermiddag hemma hos Cat & Ava och sedan en trevlig lugn kvall tillsammans.. laste saga.. nattade.. sjong for min lilla Tova tills hon somnade (forsoker med fina godnattvisor men nej da man ska sjunga popular musik for henne ;) och barnen verkade lugna, tillfreds och harmoniska..

Det som var mindre bra var:

Att jag och barnens pappa hade var dagliga dos av brak eftersom jag var forbannad for att han tagit min ghd platt tang igar och tyckte att han kunde lamna tillbaks den. Skrek och gormade och svor infor barnen.. sa har nu i efterhand sa kan det ju tyckas som jag borde tagit mig samman och inte visat san aggressivitet.. det ar ju trots allt bara en sak.. och nu kanner jag mig som en usel manniska och en dalig mamma.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är ingen dålig mamma Sara.

Jag menar hallå, vem kan leva utan en platttång?!

Postat av: Jennie

Du är en sådan mamma som jag själv önskar jag kommer bli till mina barn. Du är gym Sara.. Förresten avd skulle han med en plattång till?????

2009-01-19 @ 08:39:16
Postat av: Mamma

Man ju undra om han skaffat en tjej som inte

har en platttång? Håll i dina tjejgrejer

2009-01-19 @ 12:32:16
Postat av: Malin

Du ar varldens basta mamma och det menar jag verkligen, du pysslar donar och grejar med dina barn. Du bryr dig om dom. Och nar du far tillbaka din platttang dram den hart i huvudet pa honom. Jag har tva en som ar vardelos men du kan ju ta den sa lange kanske battre en ingen.

2009-01-19 @ 12:41:32
Postat av: Sara

Tack alla det varmer.. kram

2009-01-19 @ 21:44:22
Postat av: sandra

Haller med Malin.. ge han en fet small med plattangen!! (eller brann honom i orsnibben?)

2009-01-26 @ 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback