Hur kunde man fa sa olika barn?

Ikvall hade vi annu ett bevis pa att mina tva tjejjer ar totalt alldeles olika.. Gav Mia och Tova lite glass i en skal och lamnade dem att ata, gick in i koket och diskade.. en kvart senare eller sa kommer en gratande Mia ut i koket: Mummy look what Tova did!!!!! Sa visar hon mig sina skolskor och tank vad Tova har hittat pa.. hon har hallt ratt mycket smallt glass dar i... jag trodde jag skulle fa ett spel (som min mamma brukar saga!) Ja den ungen ar nog snappet varre an Emil i Lonnerberga! 


en kvall nar jag satt vid datorn hittade jag en sovande Tova pa sin kudde....

... haromdagen sa hade hon tagit idominsalvan och kletat ner en hel bok och mitt tangentbord pa datorn...

... hon petade in en parla i nasan nar hon och Sandra var hemma en dag som tur var fick Sandra ut den! 

Ja vi skulle nog kunna gora en hel film om denna harliga lilla argbiggan! Alskade lilla flickan!

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag skulle kunna lägga till mycket annat som hon också hittat på! Hon gillar att pilla och testa saker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback