Smile and the Whole World Smiles with you

Jag har borjat lasa en valdigt rolig bok i dagarna och idag nar jag akte till jobbet sa satt jag dar och smaskrattade for mig sjalv nar jag laste ja till och med et par ganger sa skrattade jag till hogt.. vilket jag inte brukar gora. I vilket fall som helst nar jag lite senare gick in pa Starbucks sa tankte jag att jag maste ju sett helt sjuk ut.. Jag menar det ser ju stort ut nar andra gor det men den har boken ar bara sa charmigt rolig. Sen satt jag pa jobbet resten av dagen och log varje gang jag tankte pa det... val nere i tuben igen sa borjade jag lasa boken igen och sjalvklart kunde jag inte hindra ett brett leende pa lapparna. Da reser sig en man i 50 ar aldern och bojer sig ner over mig och sagermed snall rost "It is so great seeing someone smiling when they are reading - it must be a funny book!"

Har ar lite kort som jag snott fran Sofia (tack :) som alltid tar sa fina kort pa mina sota sma tjejer!












Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom kan inte bli annat än söta ;)



Vilken bok är det du läser??

Postat av: Jenny

Jaa det undrar ju jag med! vilken bok??

2009-01-27 @ 23:58:59
Postat av: Jennie

Den boken vill jag också läsa!

2009-01-28 @ 08:28:56
Postat av: Sara

Nan skrapbok typ en san man far i en tidning! Men det struntar jag i! "Can you keep a secret" med Sophie Kinsella nu har jag last ut den a den sluta precis sa snuskigt romantiskt som man ville att den skulle sluta! Haha ;)

2009-01-28 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback