Uppdatera eller Inte??

Det hander ingenting.. just nu.. sa det ar ju ingen ide att uppdatera liksom fast jag gor det anda. Jag gillar inte nar jag gar in pa nagons blogg och de inte har uppdaterat pa flera dagar! Men usch sa daligt!! ;)

Tjejjernas nya favvo sysselsattning ar att ga pa cafe och fa dricka babycinos, typ varmt mjolkskum.. och sa ar det marshmallows pa toppen. Det ar dessutom gratis sa det passar mig utmarkt! Sa det har vi gjort en hel del senaste veckan.

Sjalv borjar jag klattra pa vaggarna nu. Jag VILL INTE vara ledig mer nu. Jag klarar inte av att ha inget att gora.. blir helt GALEN. Fast det ar skont pa mornarna for Mia och Tova sover till klockan 9 for tillfallet. Det njuter jag av!

Haromdagen var vi och at pa restaurang och bestallde in nudlar da plockade Mia upp pinnarna och borjade ata! Alltsa jag fattar inte var den ungen lar sig allt??




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa det är såå gott! Jag och Klara, som hade den lille Emil, beställde alltid det till honom om vi var på cafe, och sen åt vi upp det själva för han var mjölkallergisk=) Saknar er! massa kramar!

2009-01-03 @ 16:23:10
Postat av: Jenny

Jaa det är såå gott! Jag och Klara, som hade den lille Emil, beställde alltid det till honom om vi var på cafe, och sen åt vi upp det själva för han var mjölkallergisk=) Saknar er! massa kramar!

2009-01-03 @ 16:23:26
Postat av: Anonym

Haha underbara Mia hon måste ha sett det på TV eller så var hon asiat i sitt förra liv ;)

2009-01-04 @ 01:20:45
Postat av: Sofia

Oj det var jag i det där förra inlägget ;) xxx

Postat av: Anonym

Det kan man undra vad lar de sig allt ifran.

Fina bilder och hoppas vi ses snart.

Cecilia

2009-01-05 @ 11:01:02
Postat av: Sara

Jenny- smart drag! Ja nar man ar fattig (och det ar man ju nar man ar nanny!) far man ta till alla knep man kan komma pa.. mjolkallergisk! Haha :)

2009-01-05 @ 12:11:44
Postat av: Sara

Sofia- ja du hon maste varit en massa saker i sitt forra liv! Nar kommer duoch halsar pa?? Kram

2009-01-05 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback