Veckan som gatt och Helgen som kommer

Den har veckan har varit hektisk jobba jobba och jobba. I onsdags var jag ledig skont med onsdags ledigt. Mia tycker att onsdagar ar basta dagen pa veckan pga foljande: Hon har PE i skolan (idrott hon tar efter sin mamma) hon far nya bocker att lasa (hemlaxa redan i forskolan) och hennes alskade Mamma hamtar henne fran skolan! :) Sjalv tycker jag om onsdagar for att jag ar ledig, kan bade lamna och hamta barnen fran skolan, jag och Tova far lite egentid tillsammans och det ar mysigt, schysst med ett lite break mitt i veckan helt enkelt. Dessutom finns drommen om att jag ska joina gymmet och gymma varje onsdag morgon fortfarande i min planering.

Igar hangde jag med min nanny Sandra pa hennes makeup kurs och var hennes modell. Jag ska lagga in lite bilder senare pa hur snygg jag blev! Roligt att ga pa en san kurs a lara sig hur man ska sminka.

Mammatraff imorgon fm ska bli mysigt och sen pa sondag MASTE jag pallra mig ivag till simhallen med barnen. Jag har ju lovat det i flera veckor!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: MOSTER Doris

Hej bloggarn! Fick inte skriva om mitt jobb för ledningen på mitt arb på min blogg i Sverige! Vad säjer du om det? Lägga ner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback