Utmaningen

Sofia min fantastiska gamla nanny (nu kallas hon oxa en kar van) har utmanat mig.. och har kommer resultatet:



Bilden ar pa min alskade lilla flicka Tova
(antar att den ar tagen av min underbara nanny Sandra for jag har inte tagit den! :)

Reglerna är följande:
Gå in på dina bilder, välj den sjätte mappen och den sjätte bilden. Ladda sen upp bilden på din blogg och skriv nåt (en dikt?! eller neej vad du vill om den. Utmana sen sex personer.

Syfte:
Det finns uppenbarligen inget syfte mer än att bjuda på en slumpartad bild.

Jag utmanar vem som vill jag tror inte jag kanner 6 personer med bloggar (ar det kasst eller??)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken stor tjej!



Vad söt du är Sara! ;) Ha en fin dag i enlarnas land xxx

Postat av: malin

Hej



jag gor det nar jag kommer hem..

2009-03-04 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback